Translate

torsdag 13 november 2014

En hel vecka!

Oj! En hel vecka har snart gått!!!

Vad har vi haft för oss då?
Ja, Curry har blivit friskförklarad av veterinären! Han är mycket bättre så det är jätte skönt!

Jag har haft visning och varit på meditation!
Vilken meditation sen!!! Helt otroligt!

Igår hade vi myskväll hör hemma!
Astrid Lindgrens Jul!!!

Sen ville dom bara ha mer så vi började titta på Ronja Rövardotter!
Vi såg resten idag! Vilken fantastisk sagoskatt vi har i Astrid Lindgrens verk!

Idag fick jag en present av Ciara!

Hon hade gjort den på fritids!!! Jätte fin!!! Jag vill också kunna vika så där av gamla böcker! Tror hon får ha kurs med mig ;-)

I morgon är det fredag igen. Jag har hand om fredagsmyset på jobbet och i morgon kväll ska vi på Kommunens salonger :-). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar