Translate

söndag 9 november 2014

Helt fantastiskt!!!

Lördag morgon hade jag väckarklockan på halv åtta. Jag och mamma skulle åka halv nio. 
Vi mötte upp Lillstrumpa och Systeryster här

Bara vi en hel helg :-D!!!

Morgonrockar och tofflor på rummet :-D

Kl 12 hade vi inbokat behandlingar! Jag fick min i present av Lillstrumpa och Systeryster !!!! Jag valde en 50 min Hot Stone massage! Det var helt fantastiskt!!! Så himla skönt!
Dom andra hade 25 min klassisk massage och 25 min ansiktsbehandling. 

Det var så himla skönt att kickstarta med behandlingarna direkt! Då kände man verkligen att man var där!

Efter behandlingarna åt vi lunch sen badade och bastade och bubblade vi hela dagen jag och mamma gick på ett vattengympa-pass och Emma och Lisa gick på yoga!

Vi var ju tvungna att kliva upp när det var dags för middag och vilken middag!
3-rätters- kantarellsoppa med parmesankrutonger till förrätt, hängmörad biff (som bara smälte i munnen!!!) med råstekt potatis i örter och vitlök till varmrätt och till dessert en toscamuffins med äpple och grädde, alltså så otroligt gott!!! Vi verkligen njöt av maten!!!

Vi satte oss i loungen/baren och bara var!  Helt underbart!

I morse åt vi en fantastisk hotellfrukost och gick sen ner på spa'et. Jag passade på att sola sen bubblade vi en stund innan vi var tvungna att checka ut. Ja jag säger tvungna för vi hade kunnat stanna MYCKET längre!!!

En helt underbar helg som vi alltid kommer att minnas!!!

Älskar er!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar