Translate

tisdag 25 januari 2011

Köksdrömmar

Jobbat idag, lika skoj dom vanligt!
Jag och Vivi hade sällskap av bästaste Helene oxå, rrrroligt!

Tänkte visa lite hur det kan tänkas se ut i vårt kök nån gång i framtiden.
Givetvis när barnen bestämt sig för att sluta måla på luckorna och använda dem som anslagstavlor för sina klistermärken ;-)
Luckan vi har tittat på heter STÅT


Vitrinluckan har vi till liggande väggskåp, några andra väggskåp har vi inte ;-)

Knoppar och handtag finns det ju HUR mycket som helst!
Här kommer (nog) favoriterna

Priset för luckorna+lådfronter till hela köket skulle bli ca 4000:- .
Knoppar och handtag har jag inte räknat med än... Men ja, som sagt "nån gång i framtiden..."
Det är ju ett tag dit ;-)

Nu sitter jag och hoppas att mina nya PartyLite-saker ska hinna komma innan min visning i morgon!!!
Hoppas, Hoppas, Hoppas!!!

Ha en bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar