Translate

onsdag 26 januari 2011

Komet

Idag har jag anmält mig och Magnus till en föräldrautbildning i "Komet", tänkte att det kunde va bra att få in lite nytt tänk... som inte innehåller lika mycket tjat och gnat som i dagsläget ;-)

Känner mig som jordens tjatkärring!
"Hoppa inte i soffan, klättra inte på bordet, stå inte på stolen, gör inte si, gör inte så!"
Det är typ det enda som barnen får höra hela dagarna!
Vad jag förstår är den här utbildningen inriktad på att fokusera på det positiva istället för det negativa!
Ska bli jätte spännande!
Jag skrev att jag har anmält oss båda TVÅ, tror att det är jätte viktigt att BÅDA får samma tänk, så att inte den ena är kvar i det gamla och den andra försöker köra det nya...

Nu ska jag snart bege mig.
Ska ha ljusvisning  :-D alltid lika roligt!

Roligt att plocka fram en del nya saker! Allt hann inte komma dock, men det blir nog bra ändå ;-)

Ha en bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar