Translate

onsdag 19 januari 2011

Min blogg

Min blogg är dom en dagbok för mig där jag skriver ner det som händer i våra liv.

En del tycker att man inte ska skriva vissa saker, men ibland behöver man ventilera.

Jag hoppas att de som läser, läser med respekt.
Som det här med Casper, att det ska "komma ut" och han blir retad i skolan.
Om det skulle göra det så är det ju faktiskt nån vuxen, en förälder?, som har läst och berättat för sina barn som sen för det vidare.
Det är INTE att läsa med respekt!

Min blogg är nog inget som barnen själva går in på och läser om vad jag skriver.
Den är heller inget man "råkar halka in på" och läser av misstag vad som står.
Går man in här har man min adress och vet vad man gör.

Jag hoppas att jag kan "lita" på mina läsare, och det gör jag.
Annars skulle jag inte skriva något, då kan jag lika gärna lägga ner det helt!

Ha en riktigt bra dag!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar