Translate

tisdag 18 december 2012

Den här dagen svischade förbi den oxå

Försöker fixa och grejja här hemma, men av någon anledning tycker jag bara att jag rotar till ännu mer!
Varför är det alltid så???
Att det ska va så svårt liksom!
Ja, lite fix blev det allt.


Nu ser man i alla fall köksbänken, eller ja, lite av den i alla fall ;-)
I morgon ska alla kartonger bort, kommer nya snart ;-)

Plockade fram dessa oxå :-)
Mina små finingar som jag målade för flera år sen.
Landskapet i bakgrunden har jag oxå målat, kallmålad keramik :-) SÅÅÅ roligt!!!

Mina kreativstormlykta fick sig ett lyft den oxå :-)

Idag kom mitt fina fina pris som jag vann!!!

 Jag är SÅÅÅÅ glad för det! Tänk att jag vann!!!
Tävlingen var en fototävling.
"Temat" löd: "Något att sätta på bordet under jul och nyårshelgerna och som dessutom är;
något som ALLA kan göra
som ALLA har råd med (skaffa 83 Glolite kanske inte alla har möjlighet till)
som ALLA orkar släpa med sig på visning så att försäljningen ökar
dvs vara en inspiratör till arbetsredskap som är rimliga att använda
"

Och här är den vinnande bilden :-)
Bokningsgåvan "Skiftande årstider" med ett utbrunnet glasljus, dekorerat med lite sand/sten, ett spetsband och ett teljus.

Motiveringen löd: " Domarna uppskattade "pimpningen" av en nästan gratis produkt och att tanken med bokningsgåvor är ju att få fortsatt försäljning och förtjänst!"

Det här underbara smycket finns det bara ett endaste ex av! Jag är så otrolig glad över att just jag vann!
Kommer definitivt bära det med stolthet!

TACK!!!!!

 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar