Translate

torsdag 6 december 2012

Som vi längtat!!!

Idag kom hon då...
Äntligen, äntligen ÄNTLIGEN!
"Den jiktiga Emma!!!" hade Cilia sagt!
Ja, den RIKTIGA Emma!!! Inte hon i datorn som vi pratat med sen i höstas ;-)

Hemma igen efter ett riktigt äventyr bland babianer, elefanter och lejon!

Hur kan det inte va spännande att lyssna på liksom!!!

Barnen har i alla fall hunnit träffa henne, men inte jag... susade iväg på visning direkt efter jobbet och kom hem ikväll.
Hemma och har fixat det sista i min visningsväska som åker på egna äventyr till Karlstad och min nya rekryt, som jag är SÅÅÅÅ glad över :-D
Det kommer gå superbra ska du se "U" :-D !!!!

Nu ska jag proppa i mig lite meducin, har verkligen inte tid att bli sjuk nu!!!
Vi ska ju baka hela helgen!!!
Tjejerna har hostat hela kvällen så dom får va hemma i morgon, och Hampus hade 40 graders feber, så det här kan bli en spännande bakhelg ;-)

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Hellre en bakhelg än en bakudag iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket härliga du!! Premiärvisningen verkar bli en flopp, men då kan det ju bara bli bättre sen!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer gå så bra! Bara att ringa om det är nåt! Kram

      Radera