Translate

söndag 16 december 2012

Så otroligt bra

Casper och Emma gjorde världens snyggaste snögubbe idag!!! Det enda som fattades var en hatt!
Så, eftersom vi inte hade någon fick vi helt enkelt göra en! Jag visste väl att jag skulle få användning av PL-kartongerna en vacker dag ;-)
Snyggaste snögubben ever!

På eftermiddagen var det dax för den årliga luciafesten på vgk.
Ett mycket fint tåg med duktiga barn :-) Ciara vägrade dock gå, men dom andra trallade på så fint så fint :-)
Supergod landgång serverades, och efter maten bjöds vi på helt otroligt duktiga underhållare :-)
Så duktiga och modiga, ni ska va riktigt stolta! Tusen tack för det!!!

När vi kom hem myste vi ner oss i soffan och tittade på Julkalendern :-)
Efter den såg vi... "Astrid Lindgrens jul" :-D Jag bara älskar den!!!

Hunnit pimpa om adventsljusstaken oxå, och tagit fram min älskade krubba :-)

I morgon är jag ledig!!! Så himla skönt! Jag har tagit ledigt så att jag ska kunna va med Casper i skolan på deras pysseldag :-D Ska bli såå skoj!!!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar