Translate

lördag 15 december 2012

Man gör så gott man kan

Det blev en heldag i Mora idag, i snöstormen...
Jag shoppade och Magnus fotade, perfekt, båda nöjda och glada :-)
Barnen var hos farmor så jag fick strosa runt HELT själv!!!
Jag tror aldrig jag har njutit så mycket nån gång av att gå i affärer!
Det som prioriterades var kläder till barnen eftersom det tyvärr inte finns i affärerna här hemma.

När vi tillslut segat oss hem på delvis oplogade vägar åkte vi på en butik i byn och handlade "det vanliga" ja, mat, blöjor och sånt. Blev lite paff när butikschefen uttalade sin tacksamhet för att vi valde att handla hos dem, trots att vi varit i Mora och handlat hela dagen :-)

Naturligtvis vill jag stötta de lokala butikerna! Men vissa saker finns tyvärr inte att få tag på här :-)

Tjejerna sover hos farmor och en hostig Casper följde med oss hem.
"Hoppas inte jag är sjuk på måndag mamma..." Nej, det hoppas inte jag heller!

Idag fick jag reda på att jag vunnit en tävling!!! Jag blev sååå glad :-D När priset kommer ska ni så klart få se vad jag vann :-D Superglad :-D

Kram och Gnatt, om en stund ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar