Translate

fredag 7 juni 2013

Just ja!

I morse vaknade jag, så där lagom mosig efter gårdagkvällen, klockan 5.50 av att det pep och tjöt och hade sig!
Åååå så typiskt mig! Hade glömt att stänga av alarmet! 
Men nu är det av :-) ska bara komma ihåg att slå på det till på måndag oxå ;-)

Dagen har bestått av massor av lek och bus och underbart god mat! Helt underbart!


Barnen har lekt med gegga! Jag vet inte HUR länge!
Till slut hade dom gegga överallt! Så underbart!
Lortiga barn är ju friska barn, så vi lät dom hållas ;-)

Maten var helt fantastiskt god!
Lammfile! Det måste vara något av det godaste som finns och så tzatziki så klart ;-)

En mycket bra dag!

Cilia är dock inne i en riktig "separationsångest-period".
Ingen får lämna huset, då är det kört.
Igår var det jag som inte var hemma.
Idag var det Casper som sover över hos Moa som blev orsaken till alla tårar.
Det måste vara jätte jobbigt för henne tänker jag. Att tycka det är så otroligt jobbigt.
I morgon åker Magnus bort över helgen så då lär det bli hans tur att gråtas över ;-)

I helgen är det marknad och om ni vill kika på lite trädgårdsprodukter från PartyLite är det bara att komma förbi vårt stånd. Vi står bortanför Malungshem :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar