Translate

onsdag 26 juni 2013

Shit!

Jag är en sån där som har såååå svårt att slänga saker! Nästan alltid är vår köksbänk mer eller mindre överfull med allt från verktyg och cykelhjälmar till plåster, ljuskartonger och annat mer eller mindre bra att ha ;-)

Idag när jag var på jobbet kom ett mms från Magnus.... "Jag har röjt lite" :-O !!! Hjääälp! Vart är alla saker ;-)! Som tur är vet han hur jag är och har sparat i backar så jag kan gå igenom ;-)

Men fatta vad skönt! Vi har en köksbänk :-D!!!
Helt fantastiskt!!!

Dessutom var "skrotlådorna" och tallriksskåpet rensade!

Det smittade av sig lite och jag gjorde ett, om än litet, ryck i hallen :-)



1 kommentar:

  1. Han har ju skött sig alldeles strålande. Oro i onödan i dag alltså och brickan gjorde sig riktigt, riktigt bra :)

    SvaraRadera