Translate

onsdag 5 juni 2013

Helt fantastiskt!

Klockan ett gick bussen!

Jag och fem andra från service och teknikförvaltningen har under några veckor planerat en sommarfest för vår förvaltning, som är ganska "ny" som den ser ut idag :-)

Idag var det så dax!

Jag är egentligen ganska mållös för den här kvällen blev något helt fantastiskt!!!
Vilka underbara, glada och positiva människor! Jag menar inte att jag trodde att dom var surpuppor utan bara att WOW!!!

Vi började med att åka till fotbollsplanen i Limedsforsen, där väntade "Malung-Sälens kommuns Skidskyttemästerskap 2013"!
Så otroligt roligt!!! Och vilka kämpar!!!
Ja, det var verkligen superskoj! Det kan jag varmt rekommendera!!!


Alla kämpade på som tokar och tillslut hade vi ett vinnande lag :-D Grattis till det Rosa laget :-D


Efter skidskyttet tog vi en promenad mot Lilla Sigrids Skafferi, där middag och underhållning väntade :-D
På vägen dit stannade vi vid Hagagården Lima för ostprovning! Så otroligt goda ostar och marmelader!!! 

En helt fantastiskt rolig kväll, bara leenden och glada människor vart man än vände sig, avslutades med denna vy



Tusen Tack till alla som medverkade och gjorde den här kvällen så otroligt lyckad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar