Translate

torsdag 13 juni 2013

Pirrigt

Idag var det tjejernas tur att få en annorlunda dag.

Cilia skulle till tandläkaren.
Det måste kännas väldigt bra för personalen när hon kommer inspringandes och överlycklig utbrister "Åh vad jag harrr längtat hit!!!" Så där innerligt, från hjärtat, på riktigt liksom :-D

Hon följde mig och fikade på jobbet och hamnade till slut hos farmor där hon sover.

Det var en väldigt pirrig Ciara som vi skjutsade upp tillbaka till dagis ikväll.
Övernattning för 07-orna med Tacos och mys :-D
För en stund sen hämtade jag en ledsen tjej som saknade oss här hemma lite för mycket :-)
Jag talade om för henne i bilen att jag tyckte hon varit jätte modig som i alla fall provade! Och ännu modigare för att hon vågade tala om att hon ville åka hem :-)

Casper, Magnus och jag har i alla fall haft en riktig myskväll med en massa gott plock att äta och en film.
Casper fick välja, han valde sista Twilight filmen :-) Han skulle passa på när tjejerna inte va hemma ;-)

Nu sover som sött och de här bilderna får sammanfatta min dag :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar