Translate

söndag 23 juni 2013

Hemma igen!

Så var vi då hemma igen!

Men alltså åka bil och våra barn är liksom ingen bra kombination!
Herre jösses säger jag bara!
Inte hade jag med mig några öronproppar heller!
Ja, inte tillför bilåkningen nån harmoni i den här familjen inte! Det kan jag då garantera!

Vi gjorde ett stop hos Systeryster med familj i Borlänge :-) Drack lite kaffe och så fick barnen leka lite. Tänkte att det kanske skulle gå lite lättare att åka den sista biten... Jo hej och hå! 

Hur som helst har vi haft det SÅÅÅ himla bra i helgen!
Vi är så tacksamma att vi får komma och invadera ert hem, Malin och Robert ;-)
Tusen Tusen tack för en riktig toppenhelg!!!
Vi ses om två veckor igen ;-)

1 kommentar:

  1. Åhhhh och jag som trodde det skulle bli lite enklare då kidsen blir lite äldre... Men efter den här läsningen, så inser jag att jag kanske inte ska hoppas på för mycket?!
    Men efter en sån toppenhelg som ni verkar ha haft, så kanske man ändå står ut med kaos i bilen hem?!

    SvaraRadera