Translate

söndag 16 juni 2013

En riktigt bra dag

Jag och Ciara började dagen med att åka på kalas.
På Äråbadet!
Jag har aldrig varit dit förut och OJ vad vi har missat!
Vilket underbart bad!
Jätte fint och fräscht!
Det fanns toalett, omklädningsrum, bastu, varmdusch inne och en kallare ute.
Två bassänger en liten för din minsta och en större. 
Nere vid ån fanns det en brygga och en vattenrutschbana!
Hit kommer vi garanterat åka fler gånger i sommar!




När vi kom hem beställde vi Thaimat och lite senare åkte vi på en liten tur och tog med oss kvällsfika :-)

Det blev en jättefin trip och vi fick se otroligt vackra vyer :-)


Nästan hemma gjorde vi ett sista stop, vid Hallsjökvarn




Ett riktigt bra slut på en riktigt bra dag!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder! =) Hallsjökvarn måste jag besöka när jag kommer hem, var 100 år sen jag var där.. Kraamis

    SvaraRadera