Translate

söndag 8 december 2013

Nytt och gammalt

Kände att min blogg var lite för "somrig" så jag gjorde helt enkelt om den lite.

Nu passar den alla årstider, bara att byta ut lite textfärger och sånt ;-)

Kommer att somna varm i hjärtat efter en jätte härlig helg!

Cilia och jag har varit på kalas i eftermiddag.
Hon var så stolt över att bara HON skulle få gå på kallar, utan storasyskon!
Jätte mysigt och roligt kalas :-D
Vilket underbart gäng dom e som här brudarna!
Tänk vad mycket skoj dom kommer ha!!!

När vi kom hem tvärslocknade hon i soffan och det gick verkligen inte att väcka henne!
Så ja... nu sitter hon här och är SÅÅÅÅ pigg!!!

Ska nog gå och bädda ner mig med henne så vi får vår vår skönhetssömn ;-)

Lisa hittade ett gammalt kort på henne och mig när vi var små och vallade kor i Hålia :-D
Så himla roligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar