Translate

söndag 1 december 2013

December

Klockan har för ett bra tag sen passerat midnatt och det är nu 1:a december!

Förstår inte riktigt hur det kan gå så fort?!
Vem snabbspolar fram mina dagar???

Idag åkte Magnus och Casper till Tandådalen för att fota lite tävlingar!
Dom fick en jätte mysig dag tillsammans :-D

Jag och tjejerna har pysslat på här hemma :-)




Vi har tittat på film oxå.
Jag fick välja först, inget svårt val ;-)

Ciara ville ha klänning och jag kom då på den briljanta idéen att dom skulle få prova julklänningarna! Hade varit så otroligt likt mig att strunta i det och bara plockat fram dom på julaftons morgon bara för att inse att dom var för små ;-)
Nu var dom inte det som tur var ;-)

Casper hamnade hos farmor ;-)
Ciara har suttit och tittat på nåt filmklipp som han gjort, tror hon saknade storebror :-)

Klockan är nu 02.36 och det är hög tid att sova!
Anledningen till att det blev så sent är denna...
Så typiskt mig, men nu hänger den där ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar