Translate

söndag 15 december 2013

10

Vi har stor nedräkning här hemma må ni tro!

Ynka 10 små nätter kvar!!!

Har fått riktigt mycket gjort idag!

Tog tag i toan och hallen... Mycket behövligt!
Satte ihop en hörnhylla, som man sättet mellan taket och badkaret, som jag köpte för evigheter sen, så att jag kunde tömma skötbordet så vi kunde skruva ner det!
Det var väl på tiden! Kommer inte ens ihåg när Cilia låg på det sist!

Och hallen ja... Nu syns det att det är en hall! Man kan till och med mötas utan att nån måste välja på att backa eller hoppa höjdhopp över nåt av klädbergen!

Så otroligt skönt!

Magnus och Ciara skottade snö och byggde en snöborg medans jag höll på inne :-)

Hon har verkligen njutit av att få ha oss för sig själv! Och vi av att få ha henne för oss själva ;-)

När dom kom in spelade hon och jag Skip Bo :-)

Magnus har griljerat en julskinka, som vi naturligtvis provsmakade med Jennys goda kavelgris som hon hade med sig upp :-D

Vi hann med att spela lite spel oxå, typ "Rita och gissa" superskoj!!!

Och vet ni vad... Jag har gått i pyjamasbyxor HEELA dagen :-D
Helt fantastiskt skönt!

I morgon är det dax för sista lussningen för i år, på VGK :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar