Translate

måndag 16 december 2013

En kvällstur

Det blev en riktig kvällstur för mig och Magnus idag.

Vi åkte vid 18, mot lasarettet i Mora där Magnus hade tid 19.40.

På väg dit lyckades jag få tag på ett ljus, som jag glömt beställa till min mamma "förlåt mamma...", i Orsa hos bästa Kristina "tusen tack för det!!!".

Magnus hade ett bra möte/samtal, vad man nu ska kalla det, han blev vidareskickad till Falun, så nu är det bara att vänta på en tid där. Men det händer ju något i alla fall :-)
Dom ska kolla om det eventuellt kan funka med "halvprotes". Då byter dom inte ut hela knät utan en del... Måste läsa mer om det...

När Magnus var klar åkte vi då vidare till Orsa, hämtade ljuset och gick husesyn i världens underbaraste hus!
Jag är lite kär i ditt hus Kristina...

Men som sagt, skönt att det händer något för Magnus!!!

Nu ska vi sova gott!

Och Tusen Tack mamma för att du tog hand om och nattade barnen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar