Translate

onsdag 25 december 2013

God Jul

Hoppas att ni alla har haft en riktigt skön julafton!

Att ni inte stressade häcken av er och inte hann njuta!

Vi har njutit hela dagen!
Faktiskt!
Allt har flutit på oförskämt bra måste jag säga! 
Barnen har inte ens tjatat! Vad hände där liksom???

Vi började dagen här hemma. Vi öppnade "våra" paket och jösses vad jag måste ha varit snäll i år!!!

Morfar och Emma åkte och hämtade gammelfarmor :-D Är så glad att hon ville komma upp!!!

Vi hade bestämt att vi skulle äta innan "Kalle" och öppna paket efter, det var ett väldigt lyckat koncept!
Gammelfarmor ville åka "hem" mitt i "Kalle" så jag skjutsade ner henne :-) Hon var så nöjd med dagen så! Jätte roligt!!!

Jag hann inte vara hemma så länge innan tomten kom :-D
Ja, vi hade tydligen varit supersnälla allihop för hjälp vad mycket paket!!!

Tack ALLA för en riktigt god jul!!!


Mat så det räcker i flera dagar!!!


20 stycken tror jag att vi var :-D


"Tomten kommer!!!"

Några av mina fina julklappar :-D

Kram och Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar