Translate

fredag 14 mars 2014

Freeeedag!!!

Den här veckan har gått såååå fort!

Eftersom det är freeedag tyckte jag att det passade alldeles utmärkt med en skattjakt!

När jag kom hem "hittade" jag en ihopskrynklad skattkarta!
Den ledde så klart till en skatt!
:-D Undra just om det är jag eller barnen som tycker sånt här är roligast ;-)

Glada blev dom i alla fall, ja alla utom Casper för han missade den då han sover hos farmor ;-)

På Cilias dagis har dom nåt som heter "Kompiskudden".
Alla barn får turas om att sitta på den, den här veckan var det Cilias tur :-)
Det funkar så att ett barn får sitta på kudden och alla andra barn, och fröknar, ska säga positiva saker om den :-D

Jag tycker det är sååå bra :-D
Cilia bara älskar det och har gått runt hela veckan och sagt positiva saker om alla här hemma :-D

En sån här kudde skulle behövas lite här och där, och då menar jag inte bara på dagis...

Nu tackar jag för den här dagen!
I morgon åker jag, och några till, till Falun på PartyLites lansering av sommar katalogen :-D

1 kommentar: