Translate

söndag 16 mars 2014

Känslosam

Sedan sista meditationen har jag varit sååå himla känslosam!

Det var som att jag hade stängt av och då öppnades jag upp igen på något konstigt vis!

Just nu sitter jag till exempel och lyssnar på Jon Henriks- Daniels Jojk och tåtarna rinner...
Vem behöver ord som man förstår för att känna vad denna jojk vill förmedla!
Har du inte hört den så lyssna... http://www.youtube.com/watch?v=MLB42vw-aYs
Jag kan riktigt känna känslan av att stå högst upp på ett berg och bara få vråla ut allt!!!
Ryser över hela kroppen!
Underbart!

Jag hade nog stängt av mycket...
Ni kan ALDRIG gissa vad jag har gjort idag...
Jag har putsat ett, ja ETT, fönster!
"Filippas" fönster!
Filippa fick flytta på sig till altandörren och så flyttade jag Melkers gamla kista dit under fönstret. Tänkte att vi skulle ha alla spel där, så vi får plats med pysslet i skåpet så det slipper ligga på köksbordet hela tiden ;-)
Snacka om kedjereaktion va ;-)


Ja, här ser man ju lite hur det ser ut i alla fall ;-)
Jag har nog inte putsat ett enda fönster sen vi flyttade hit! På riktigt! Mamma har putsat nån gång och sen har Victor putsat nån gång ;-)

Så JA! Det är inte en vanlig företeelse ;-)

Efter bara en liten stund kom jag på en av orsakerna att jag inte putsar... *PANG* sa det... stackars små pippiar... E det skitigt så ser dom ju fönstren i alla fall!

Nu måste jag bara "få till det" där... "Men vad fint du gör!" kom Casper och sa ;-)

Det är väl ungefär lika chockerande för dom som att se mig stryka skulle jag tro ;-)

Nej, nu ska jag bädda ner mig. I morgon samåker hela familjen... Magnus gör sin första dag på IT-enheten :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar