Translate

lördag 8 mars 2014

Ännu ett besök av tandfen!

I morse kom Casper upp, "Titta! Jag tappade min tand!"
Ja för han har haft en lös bra länge, och i morse bestämde den alltså sig för att ramla ut :-)

Självklart hittar tandfen hit i natt. Ja för hon har ju missat oss en gång förut och det gör hon aldrig om kan jag lova ;-)

Dagen bjöd även på en utflykt till "Ekberget" där det tillverkades barkbåtar :-)
Härlig, solig, vårig dag. Och nu börjar tjafset om vad man ska ha för kläder, eller rättare sagt vad man INTE ska ha för kläder ;-)

Jenny kom hit och såg Mellot med oss och vi är så glada för Sannas skull!
En mycket värdig vinnare :-D
Stort grattis till dig Sanna!!!

Nu har jag bäddat ner mig bredvid mina tre gofisar. Ja för när inte pappa är hemma så får alla sova bredvid mamma och hålla henne sällskap ibland ;-)
Vi saknar pappa jätte mycket, men nu är det bara två nätter kvar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar