Translate

måndag 17 mars 2014

Längtar!!!

I morgon är det tisdag! "Rätt" varannan-tisdag-tisdag, om ni förstår hur jag menar :-D

Äntligen dags för meditation igen!!!
Dom säger att tisdag är den sämsta dagen på hela veckan. Jag håller verkligen INTE med om det!

Ett tips till er som tycker det, boka in något roligt på tisdagarna, då blir det veckodagen man längtar till istället!

Nu tänkte jag att jag skulle ge en liten sneak-peak på några av sommarens produkter från lanseringen jag var på i lördags!
Ni som inte vill se får väl blunda ;-)
 Superfina lyktor och härlig mosaik!!! (mannen uppe i bild ingår inte i nya kollektionen ;-) )

 Nya supersöta djur Mamma-baby och turkosa led-jus!!!

Underbara färger och fantastiska dofter!!!
Nu har vi fått tillbaka en helt ny lavendel-doft "Lavendelblomma"!

Spännande va :-D !!!!!

Mer bilder kommer när jag fått hem lite nya produkter ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar