Translate

fredag 28 mars 2014

Plötsligt händer det...

Dagarna går och jag hinner inte hälften av vad jag skulle gjort!

Meeeen!!!! Jag försöker verkligen se det jag faktiskt HAR hunnit gjort, men det är svårt!
Varför gör man alltid så?

När jag kom hem igår och öppnade dörren såg det ut så här...
Men ärligt talat! VEM uppfann våren liksom? Gegga och grus överallt!!!
Och kläder och skor och stövlar och ja ALLT!
Hävde ut allt, jag och Casper piskade till och med mattorna! Med var sin innebandyklubba ;-) gick hur fint som helst ;-)

Nu sover hela familjen som stockar. Casper och Magnus däckade i soffan för över en timme sen.

Magnus ja! Han fick en väldigt händelserik dag, när det visade sig kl 12.30 att han hade tid i Falun på ortopeden kl 15.20 men att dom hade missat att skicka kallelse!!!

Men han hann dit och fick träffa en fantastisk läkare! Så nu händer det nog äntligen saker för honom!!!

Nu tackar jag för den här dagen och joinar resten av familjen i drömmarnas värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar