Translate

onsdag 23 april 2014

Nöjda och glada barn-nöjda och glada föräldrar

Som sagt så lyckades jag ju ta fel på dag... det var inte alls idag vi skulle till Mora, utan i morgon!!!

Min hjärna börjar ge upp! På riktigt!
Jag kan inte komma ihåg alla datum och tider hit och dit! Det funkar inte!

*SUCK*

Det bra med det hela var att jag slapp stressen... nämndssammanträde på förmiddagen idag och jag hade till och med meddelat ordföranden att jag hade en tid att passa så att han skulle kunna styra upp mötet ;-)
Fick vackert krypa till korset innan sammanträdet och tala om att virrpannan tagit fel på dag, så det var lugnt ;-)

Eftermiddagen spenderades i solen.
Passar på varje minut jag kan att ladda d-vitamin förrådet!

På kvällen skulle Daniel hoppa, så vi tog med oss barnen och tog en promenad dit.

Ni kan ju gissa om barnen var nöjda och glada :-D

Här snackar vi kvällsunderhållning på HÖÖÖG nivå :-D!!!
Det var nog länge sen dom satt så stilla allihop ;-)

Som sagt, nöjda och glada barn- nöjda och glada föräldrar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar