Translate

måndag 21 april 2014

Som dom flesta

Vi, som dom flesta andra, har spenderat Påsken med nära och kära.

Njutit och haft det helt underbart skönt!

Hade ju, som vanligt, planer på att jag skulle hinna med SÅÅÅ mycket. Jag skulle göra det och det och fixa det och det...

Nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig då... Det blev såå mycket bättre!

Jag har verkligen njutit!

Bara varit!

Det kan ju aldrig va fel!!!

I dag har jag lyckats bränna näsa!
Jag vet inte ens om jag någonsin bränt näsan!
Men nån gång ska va den första ;-)
+18 i skuggan och en underbart värmande sol hela dagen!!!

En överlycklig Casper har spenderat i stort sett hela dagen hos Daniel och fotat!
Lyckliga unge!
Inte många som får hänga med sina idoler en hel dag!
Här står dom och kollat hur bilderna dom just tagit blev :-) Sådan far-sådan son ;-)

Flippar och krabbor och whipps ja, you name it ;-)
Helt underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar