Translate

torsdag 24 april 2014

Så skönt!

Allt har gått jätte bra idag för Ciara!

Hon var så himla duktig hos läkaren, med tanke på paniken jag sett i hennes ögon tidigare gånger..., han fick klämma och känna och han fick henne till och med att både hoppa på ett ben, gå på tå, gå på hälarna, sätta sig på golvet, resa sig, böja sig både hit och dit, ja allt möjligt!

Jag tror att hon kände förtroende för honom :-) Det var så otroligt skönt!!!

Han ville testa hennes reflexer och dom var i stort sett obefintliga!
Han säger då "ja, då vill jag testa dina" alltså mina!
Jag satte mig på britsen och han började testa... Resultatet var typ noll! "Ja då förstår jag" sa han. "Det är ärftligt"!
Så nu fick vi lära oss något nytt idag ;-)

Hon har inte alls lika ont nu som hon hade förut.
Allt såg jätte bra ut och hennes problem med ryggen har "läkt" av sig självt :-D

Vi hade en jätte mysig eftermiddag med sällskap av Jenny! 
Vi åt gott, gick i affärer och fikade :-)

Finaste Ciara fick så klart välja något som belöning...
Solglasögon, jeansjacka och en scarf ;-)
Coolaste, nöjdaste, gladaste tjejen :-D

Hon njöt verkligen av att gå i affärerna, tittade, klämde och kände!
Vilka affärer hon gillade bäst?
Skoaffärerna ;-)
Mammas tjej det här ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar