Translate

lördag 26 april 2014

Snacka om chock!

Alltså jag är nog fortfarande i lite chock!

Blev totalt lurad av Jenny igår!

Medans jag trodde hon var hemma hos sig och städade (och tänkte att "måste hon göra det nuuu... ;-) ) så var hon nån helt annan stans...

När jag kom hem satt hon på trappen och väntade...
"Hej och välkommen hem!" Sa hon så glatt!
Jag tänkte att jäklar så snabb hon var hit då! Hon var ju nyss hemma hos sig och torkade golven!

Grejen var den att det var inte hemma hos sig som var utan hemma hos oss!!!!

Kommer in... till ett rent och fint hem!!!!!
Hon har dammsugit, torkat golven, plockat ihop, ja allt!!!

Alltså jag blev så glad och överraskad att jag inte visste vad jag skulle säga! Helt mållös blev jag!

Jag är så otroligt glad och lyckligt lottad som har en sån vän!!!
Hur många har det liksom!!!

Jag är innerligt tacksam och otroligt glad! Sitter fortfarande och ler :-)

Tusen Tusen Tack Jenny!!!!!
Du vet inte hur mycket det, och du, betyder för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar