Translate

onsdag 28 maj 2014

Hann nästan bli lite orolig

För snart en månad sen var jag och tog cellprov. Här om dagen kom jag på att jag inte fått svar än och började tänka att "ja ha... Undra varför det tar så lång tid... Det kanske var nåt..." Men så idag så damp brevet ner i lådan. Allt såg bra ut *pustar ut* :-)

Annars då...

Vi har äntligen fixat gräsmattan! Krattat och sått och krattat igen!
Nu är det tillträde förbjudet som gäller!

Igår när vi hämtat barnen åkte vi ner och köpte gummistövlar till Casper. Han har växt ur dom han hade förra året... Måste dom växa så in i vassen fort dom små liven!?!
Vi passade på att fika på Fresans (som Hedbacks heter nu mera) det var mycket uppskattat av barnen kan jag lova :-)

Vi fick en popcornmaskin av Vivi på jobbet :-D naturligtvis var vi tvungna att prova den direkt :-D

Ikväll dog jag på soffan. Magnus slog på "Flygplan" men jag hann nog inte ens se 5 minuter! Tvärslocknade! Antar att jag behövde det ;-)

Det händer lite saker men jag återkommer om det när allt är helt klart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar