Translate

fredag 4 januari 2013

Lite efter

Hela dagen har jag legat efter...!

Kan bero på att jag började dagen med att försova mig... *suck* och *dubbelsuck*!!!!!
Vaknade i panik! Vågade knappt titta på klockan!
Jaha! Hur gör jag nu då? Snabbast möjligast!
20 minuter senare var jag på jobbet.
Tackar dig "M" för hjälp med växeln, tur det var lugnt på den fronten ;-)
"Men hur många gånger snoozade du?" frågade Magnus... Jag har jag inte en aning, vet två. Är tydligen bra på att göra det i sömnen... Måste nog testa att byta signal...

Sen har jag, som sagt, legat efter hela dagen.

Jaja, dom säger att det är ett tecken på att man fortfarande är ung om man försover sig, får väl se det så då ;-)

Kan oxå meddela, efter att ha sett Gladiatorerna med barnen, att det nog var både första och sista gången.
Det fick tydligen öronen att ramla av helt!!! Så drygt det är med det här tjatet! Blir så trött!

Nu ska den här tjatmorsan, som faktiskt fick höra att hon är världens bästa mamma ikväll :-D, dra filten över sig och katten och inte göra något mer vettigt idag.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar