Translate

måndag 7 januari 2013

Solat och badat

Nej, inte riktigt. Men nästan, Solat och datat menade jag :-)
Har varit inne hos grannen och fyllt på d-vitaminförrådet och agerat lite datasupport :-)
Toppen blev det!
Nej, helt oteknisk är jag inte ;-)

Lagat mat, tvättat och bäddat rent i sängen har jag oxå gjort.
Packat i skridskor till barnen som börjar i morgon igen efter lovet.
Men jag förstår inte riktigt grejen med att ha en studiedag direkt efter ett lov. Att barnen ska få en dag extra lov köper jag inte riktigt, hur många föräldrar kan ta den där extra dagen och hur många av barnen är egentligen på fritids i alla fall?
Intresseklubben antecknar va ;-)

En smårörig dag på jobbet. Väldigt skönt att se att fler än jag är förvirrade måste jag säga ;-)

Ser mycket fram emot helgen som bjuder på en lite oväntad tripp :-D LÄNGTAR!!!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar