Translate

tisdag 1 januari 2013

Back to normal

Ja, nu var den här ledigheten slut för min del.

I morgon är det dags för jobb igen.
Den här gången har jag verkligen njutit av att vara ledig!
Så otroligt skönt det har varit!

Våra gäster stannar veckan ut, så lite mer lek hinns det allt med även om inte jag kan vara med hela dagarna :-)

En lugn och skön dag har det varit med mycket film, och en och en halv timmes diskning för min del i förmiddags. Man kan säga att jag diskade ikapp med diskmaskinen för vi var klara ungefär samtidigt ;-)

1 januari idag. Helt sjukt!
Idag börjar vår nya PartyLite katalog att gälla :-D
Superfina erbjudanden för värdinnor och gäster första halvan på januari!
Hör av dig om du vill att jag kommer hem till dig och visar våra fina produkter!

Nej, nu är det dags att leta reda på sängen och försöka sova lite, kanske inte blir världens enklaste sak när vi varit uppe till både ett och två var och varannan natt!
Men det får man väl när man är ledig, eller hur ;-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar