Translate

tisdag 22 januari 2013

Faktiskt riktigt nice

Jag vet att dom säger att tisdagar är den värsta dagen på veckan.
Energin från helgen börjar sina och det är sååå långt kvar till nästa helg.

Men jag är så korkad att jag inte förstår det där.

För det första så känns det ändå bara som det finns måndag och fredag på en vecka, det går så ruskigt fort och för det andra så blir ju dagarna vad vi gör dom till!
Sitter jag och tänker att "Få f*n vilken tråkig dag" så blir den ju det vare sig det är en måndag, tisdag, fredag eller lördag.

Den här dagen blev i alla fall riktigt bra. Och ja, det är TISDAG!
Glada barn. Inget tjafs, alls faktiskt! (Kors i taket!!!)
Ciara kom och frågade mig om hon fick hjälpa mig med tvätten (!?!) har ALDRIG hänt!
SJÄLVKLART får du det, svarade jag så klart! Underbara unge!!!

Dessutom köpte jag ost och kex som vi mumsade i oss när barnen somnat.
Och så fick jag dåligt samvete för att jag gömt undan vindruvorna för barnen...
Dom är HELT galna i vindruvor! Köpte en kartong här om dagen, den var slut på 10 minuter!!!
Så därför gömde jag undan den här... Ja, det finns lite kvar så dom kan få i morgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar