Translate

söndag 27 januari 2013

Bara vi

Jag vet egentligen inte vad jag hade tänkt att jag och mina tjejer skulle hitta på idag när vi skulle va själva hemma.
Kanske nåt som inte killarna tycker är så roligt att va med på.

Men dagen har bara susat iväg och jag vet inte vad vi har gjort!
Det liksom bara flöt på.
Vi har gått i pyamas hela dagen, ja, även jag ;-)
Vi har tittat på Skönheten och Odjuret 2 gånger. Ätit kakor och ritat :-)
Målat naglarna och gjort frisyrer :-) ja, det blev kanske bra ändå ;-)

Och så den förbenade tvätten... Nu ser man snart golvet i tvättstugan igen i alla fall!
Det liksom svämmar över, om man säger så.

Nu väntar jag på att gofisarna ska somna, så jag kan gå ner och fixa håret. På order av tjejerna... Det börjar bli för långt ;-) "Det ska va så där kort" sa dom i kör "så det är så där skönt att känna på" .

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det låter som en toppendag. Snacka om kvalitetstid med sina barn, en dag helt utan måsten!! Skulle tro att ni är lika nöjda allihop?! kram

    SvaraRadera