Translate

lördag 7 maj 2011

Fyndat

Ja, det blev några fynd på loppisen idag :-)
Jätte skoj :-D !

Åkte om hos farmor när vi varit där.
Ciara blev kvar ;-) Hon skulle sova där...

Jag Casper och Cilia åkte hem, efter MYCKET protester... Casper ville ju OXÅ va kvar hos farmor... Men det funkar inte, inte än... dom där två blir ju helt hyper när som är tillsammans!
Så jag tror vi får vänta ett tag med det... tills dom blivit lite äldre...

Tog en promenad ikväll, Cilia i vagnen och Casper på cykel, han var jätte duktig, cyklade hela vägen :-)

Nu ska jag nog följa med Magnus upp en trappa och bädda ner mig!
Det har blivit så himla sent varje kväll nu ett tag! Vet inte vad jag gör på kvällarna, eller vem som skruvar fram klockan så mycket ;-)
Tänkte jag skulle läsa klart den där boken nån gång... Och det är ingen idé att jag öppnar boken ens om jag inte kommer i säng fören halv tolv, för jag kan inte sluta när jag väl börjar! Ligger och läser till både två och tre! Så därför bäddar jag nog ner mig med boken ikväll istället för att hitta nåt dåligt på tv´n och slötitta på ;-)
För det är ju så det brukar bli...

Förresten, läste på FB att en vän gått och gift sig!
STORT GRATTIS till er!!!

Tur FB finns så man får reda på vad som händer ;-)

Nu tackar jag för idag!

Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar