Translate

torsdag 12 maj 2011

Oväder

Barnen är lyriska, dom ska sitta i lekstugan, på madrassen... det haglar, åskar och blixtrar!

OBS! Lånad bild

"Det pluppar!!!"
Hör jag utifrån... ljudet som blir när haglen träffar plåttaket på lekstugan ;-)
Dom är härliga dom små liven!
Själv ÄLSKAR jag åska och blixtrar! Så himla härligt!

Idag blev det en halvdag på jobbet.
Magnus tur med magsjukan... men jag hade massor som jag var tvungen att göra klart, så det blev att åka dit och fixa färdigt och sen hem till barnen...
Inte så bara att vara hemma med tre barn när man har magsjuka...

Casper har kommit till insikt idag i alla fall... "Men usch, undra vem det är som har lärt mig att fisa så!? Det måste va pappa!"

Dax att dra ur allt som går... kanske hinner klart med boken ikväll då... när det inte finns nån tv att titta på ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar