Translate

onsdag 18 maj 2011

"Besiktning"

Idag har jag varit på besiktning, ja, alltså jag, inte bilen...
Hälsokoll genom jobbet.
Jag var på en när jag började på kommunen för 10 år sen... Ja det stämmer! I år har jag varit på kommunen i 10 år!!!
Helt sjukt egentligen!
I alla fall gick jag igenom ;-)
Enda saken jag skulle tänka på var vikten, men det var ju ingen nyhet ;-) Vilken tur att jag inte var på koll för ett och ett halv år sen då ;-) Då hade dom låst in mig ;-)
Nej då... men jag är ju en god bit på väg i alla fall och det fick jag beröm för :-D

Jag antar att ingen som läser aftonbladet.se har kunnat missa hur det gått med "botox-mamman".
Det var ju VÄLDIGT skönt att dom tog tag i den där dårskapen INNAN det gick ännu längre säger jag bara!
Här kan ni läsa uppföljningsartikeln om stackars Britney

I morgon hoppas jag själv få några extra skrattrynkor!
Det är dags för förskolans dag!
Casper ska vara med och sjunga på scenen i Grönlandsparken med MiniKidz:-D
HOPPAS verkligen att han vågar, men det tror jag nog ;-)

Vi hinner inte göra så värst mycket nu på eftermiddagarna.
Det är liksom hem, fixa mat, äta, diska/leka, mysa en stund och varva ner, Bolibompa, sova...
Men det betyder å andra sidan att det inte finns så mycket tid att bli osams på heller ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar