Translate

onsdag 11 maj 2011

Sjukstuga

Ja, jag tror att vi har en sjukstuga här hemma!

I helgen var ju Cilia dålig, sen min tur, idag var Ciara hemma från dagis, hon har hostat HELA natten, och nu tror jag det är Magnus tur...
Det ska väl gå runt nu några varv förstår jag innan det är bra ;-)

Jag har iaf jobbat idag, och fy skrutt vad det har ringt!
Men det är skoj! Dagarna går fort i alla fall :-)

Nu sitter jag i soffan, genomsvettig efter en tur i skogen :-D
Det gör det hela lite lättare att det ser ut så här när man springer




Idag har Casper varit på sin allra första fotbollsträning :-D

Dom var så duktiga! Sprang och sprang och sprang! Ibland inte alls på den utsatta planen, men vad gör det :-D

Själv fick jag sitta i gräset med mina bleka fötter och ännu blekare ben och njuta en stund ;-)


Har varit på utvecklingssamtal för tjejerna idag, så nu är jag alldeles varm i hjärtat :-D Tänk att vi har fått så underbara, härliga snälla barn!
Tänk sen om dom kunde va lika hemma oxå ;-)

Nu har jag nog snart svettats klart så att jag kan hoppa in i duschen...

Här har ni en bild på en hårding...
"Men Casper, kan du åka cross nu då när du har sytt? Hur ska du få på dig hjälmen?"

"Mamma! Det går bra!"

Önskar er alla en riktigt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar