Translate

onsdag 25 maj 2011

Liten blir stor

I kväll har jag och Magnus varit på föräldramöte, på SKOLAN!
Kan inte fatta att Casper är så stor att han ska börja skolan!!!
HELT sjukt är det!

Titta så liten och söt :-D
2,5 månader ungefär var han på den här bilden!
Lilla godingen!!!

Och nu ska han börja skolan!!!

Måste köpa mig ett par solglasögon!
Jag har alltid gråtit som en "jag-vet-inte-vad" på ALLA skolavslutningar! Mina egna, Lisas, Emmas... ja you name it! Hur ska det då bli nu!!!
Casper kommer att skämmas ihjäl över mig!
Men mamma sa en dag "varför tror du alla fröknar och mammor har solglasögon på skolavslutningar!?"
Aha! Det är därför ;-)
Bara att införskaffa sig ett par då ;-)

Men det känns SÅÅ himla bra!
Träffade nya "fröken" idag på föräldramötet! Och fritidspersonalen! Det kommer bli så himla bra! Helt perfekt! :-D

Är så himla glad att vi valde Malungsfors skola!
I LOVE IT!!!

Annars då?
Ja, just nu ser jag VÄÄÄLIGT MYCKET fram emot nästa helg...
Då kommer jag och Systeryster ta bussen ner till Lillstrumpa för en hel helg tillsammans! BARA VI!!!
Kommer bli helt underbart, lyxigt!!!
Så ja, jag har verkligen nåt att se fram emot!
Få totalladda batterierna! Det behövs kan jag lova...

Det var bara det där samvetet då... men jag har bestämt att jag inte ska ha dåligt samvete... inte ska... lättare sagt än gjort!
Det är inte det att jag inte tror att Magnus klarar en hel helg själv med barnen, bara det att jag vet hur jobbigt det kan vara...
Jaja, det där fixar han lätt!

Nu säger jag gnatt!

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar