Translate

torsdag 5 maj 2011

Man eller porslinsdocka

Jag tror att det har blivit lite fel... jag verkar ha en porslinsdocka här hemma ;-)

Nej då, men Magnus "går liksom sönder" så ofta! Det kan ju oxå bero på att han e lite klantig, precis som jag ;-)

Skämt åsido, idag har han varit till läkaren... han kunde knappt gå i morse, sen blev det bara värre och värre. Läkaren konstaterade att han har "hälsporre". Det är som ett litet ben som växer ut från hälen, på undersidan. Magnus beskrev det som att ha en liten legobit som sitter fast under hälen, och vi vet ju alla (ja, vi med barn i alla fall) hur ont det gör att kliva på en sån...
Får se om det går tillbaka, det kan göra det, vi får hoppas på det i alla fall. Sista utvägen var operation, då slipar dom bort benbiten som växt ut... hua säger jag bara.... :-P

Själv har jag varit inne i granngården, som numera även kan titulera sig "Skoaffär" och hittat ett par springskor ;-)
Är nyss inkommen från en tur med Mario. Så himla skönt!
Måste vänta tills jag svettats klart innan jag kan duscha, är liksom ingen idé innan ;-)

Ikväll SKA jag lägga mig i tid, har blivit lite dåligt med det på slutet...

I morgon ska jag på enhetsmöte till Orsa på kvällen, så då kommer ni nog inte se nåt här från mig, blir förmodligen ganska sent innan vi kommer hem. Det ska bli SÅÅÅ roligt!!!

Ha en fortsatt bra kväll! Och morgondag med för den delen!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar