Translate

måndag 2 maj 2011

Totalchockar kroppen

Sitter ni ner (Lillstrumpa och Systeryster iaf ;-) )?
Jag vill bara försäkra mig om att ingen ramlar ihop eller svimmar och gör sig illa ;-)

Jag har varit ute och....

SPRUNGIT!
JO, jag lovar! På riktigt! Och NEJ, det var ingen/inget som jagade mig ;-)
Eller ja, sprang lite, gick lite, sprang lite, gick lite... ja, ni förstår.
Läste i en tidning här om dagen "Den bästa träningen är den som blir av", ja, men tänk så himla rätt. Så just nu är jag mest glad att det blev av :-D

Mario såg mest chockad ut! Han undrade nog vad jag höll på med. Jag har faktiskt ALDRIG sprungit, ja men jag räknar inte gympan på lågstadiet...

Jag väntade dock tills jag kom över järnvägen uppe i skogen, så jag inte riskerade att nån skulle se mig ;-)

Eftermiddagen och kvällen har varit jätte bra!
Barnen har lekt kanon bra!
Eller ja, Ciara och Casper har cyklat och cyklat och cyklat :-D Casper tycker ju det är jätte skoj nu när han får sällskap, och Ciara tycket det är jätte häftigt att hon får va med storebror :-D

Cilia och jag har läst böcker... och läst böcker och läst böcker... eller läst två böcker X-antal gånger...

Nu tror jag att jag har svettats klart snart, så jag kan duscha ;-) och sen lägga mig i en renbäddad säng :-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar