Translate

fredag 12 april 2013

Äntligen fredag!

Ja så var det då fredag igen!

Passade på att åka om på Rackartyg när det bara var jag och tjejerna ;-)
Av någon konstig anledning är inte Casper så förtjust i att gå i affärer, ja om det inte är leksaksaffärer då ;-)
Cilia var helt fascinerad "Åh vad det äj vackert häj!!!" Gick hon runt och sa hela tiden ;-) kan bara hålla med henne!
Dom hade fått in ljusstaken, som jag svor över att jag väntade för länge med att köpa i julas så den hann ta slut! Den här gången tänkte jag inte ångra nåt ;-)
Även en superfin ljusslingan med hjärtan i silvertråd fick följa hem ;-) Dom pryder nu lilla hallbordet.

Fredagsmys till "Paranorman"!
Den var riktigt bra! Spännande och lite läskig kan jag lova ;-)
Det var nog tur att Cilia somnade innan den knappt hade börjat :-)
Jag har en känsla av att vi kommer få se den igen snart ;-)

Klippt mig, själv, idag och slagit in paket!
Ska gå upp och leta fram byxorna jag hade tänkt ha i morgon.
Systeryster har 30-års kalas för familjen så det blir en tur till Borlänge :-D

Önskar er alla en riktigt fin helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar