Translate

måndag 29 april 2013

Otursgossar

När jag hämtade kidsen idag sa Casper att han hade ont i stortån.

Frågade så klart vad han hade gjort och fick till svar att han hade fått plinten i gympahallen på tån.
Alltså en stor sån flervåningsplint som man hoppade över på gympan!

Hm... AJ säger jag bara...
Han visade så klart och förklarade att han råkat köra över tån med den stora plinten!
Det syntes ett långt streck över hela nageln och att den vikt sig uppåt och så fattades det en bit...

Lilla (stora) skrutten...
Han hade jätte ont och var ledsen när han gick och la sig så han fick en alvedon. Tänkte det kanske lindrar lite i alla fall.
Han lånade Magnus skoterstövlar när han skulle vara ute på kvällningen för han kunde inte ha sina egna skor.
Får se hur det ser ut i morgon och om han kan gå... Gubben...

En till med oflyt idag var "O" som halkat och slagit ut en framtand och fått världens fläskläpp!

Vet inte riktigt hur dom lyckas våra gossar, men det är väl så...
Man kan ju inte spänna fast dom vid en stol direkt för att man är rädd att dom ska slå sig!

Och om Casper nu ska åka cross så lär det ju bli fler missöden har jag en känsla av.....
Fy... vill helst inte tänka på det känner jag...

Nu ska jag se om jag lyckas komma i säng innan 23 ikväll! Det vore ju helt otroligt i så fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar