Translate

lördag 20 april 2013

Soool!!!!

Underbart att vakna till ett par plusgrader, klarblå himmel och strålande sol :-D

Vem blir inte glad av det liksom???

Tjejerna var bjudna på kalas på förmiddagen men Ciara hade typ krupphosta och jätte ont i magen hela natten och morgonen så jag vågade inte chansa!
Hon låg i soffan och grät när Magnus kom ner för hon hade så ont!

Vi höll oss hemma och plockade fram studsmattan istället. Tänkte vi skulle slippa tjatet om den, men tji fick jag liksom... Nu blev det dubbelt så mycket tjat om allt annat istället!!!
Vem som ska hoppa, hur man ska hoppa, vad man ska ha på sig! Måste man ha skor och strumpor? Får jag ta av mig byxorna? Får jag ha T-shirt? !!!!!!!!

Jag spyr på allt tjafs om kläder snart!

Åkte till Helene en sväng där en förvånad Joline frågade vart jag hade mina barn ;-)
Eftersom jag var osäker på Ciara så var dom ju kvar hemma ;-)

Det blev inget med Ciara i alla fall så det var ju bra, men man vet ju aldrig!

Eftersom mina blommor inte verkar gilla att vara inne hos oss så ställde jag ut dom idag... Så nu lär dom väl frysa istället förstår jag...
Och Ja, jag har faktiskt kommit ihåg att vattna dom! Nästan så jag tror att dom fått för mycket vatten...

Skulle försöka ta kort på min fyndade jacka... Insåg att vi har Sveriges lortigaste spegel och fortfarande är kvar i februari på kalendern...

Insåg oxå att vi har både granristomtar och påskpynt framme fortfarande på trappen kanske är lika så bra att låta det va, det är ju snart jul igen ;-)

Nej, nu tror jag dom små liven har somnat så jag ska gå ner och mojsa ner mig under filten!
Magnus är och leker med sina kompisar så jag får bestämma helt själv över tv'n ikväll ;-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar