Translate

onsdag 10 april 2013

Redo

Ja nu är vi redo för morgondagen :-D

Inte alla dagar en "Pjinsessa" fyller år inte!
Men i morgon är det dags för 4-års kalas :-D

Casper har redan planerat morgonen ;-) "Jag väcker dig mamma, sen går vi ner och gör i ordning"
Ciara var snabb "men jag vill oxå vara med att göra i ordning"
Casper lovade dock att väcka henne så hon kunde vara med och bära paketen ;-)

Ja det var tre "hissiga" barn som ändå somnade ganska snabbt måste jag säga ;-)

Angående sjukdomar så har vi varken sett skymten av nån magsjuka eller feber idag och det har varit fullt ös kan jag lova... Konstig sjuka det här... Jaja, vi får se hur natten blir... Man vet aldrig... ;-)

Passade på att ta en kaffe i solen på eftermiddagen... Så underbart skön den är, vårsolen!!!
Fick tre "provbitar" som Gammelfarmor testat färgkombinationer till ryamattor på. Helt perfekt som dyna på stolen :-D
Hälsade på henne på lunchen igår. Alltså hon är min idol! Vilken helt fantastisk människa hon är!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar