Translate

söndag 4 augusti 2013

Back to normal

Ställer klockan...

Undrar vart den här semestern tog vägen egentligen?!

Men det är väl som dom säger "Det går fort när man har roligt"!

Jag har verkligen njutit den här semestern!
Inte gjort något av det jag skulle göra!
Dom där projekten!
Och jag har inte det minsta dåliga samvete för det heller och det känns sååå bra!!!

Vi har ju en hel höst framför oss, kanske grå och regnig vad vet jag?! Men då måste vi ju ha nåt att pyssla med eller hur ;-)

Det var föresten väääldigt  pirriga barn som jag skulle försöka matta idag... Ciaras första dag på fritids! Cilia till dagis utan Ciara och Casper som längtar efter sina kompisar :-)
Tror det blir perfekt med dessa veckor där innan det börjar "på riktigt" :-) Mjukstarta lite :-)

Fortsätt njuta av sommaren ni som får ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar