Translate

lördag 17 augusti 2013

Lyssna på kroppen

Idag var vi bjudna på 30-års kalas/40-års kalas/inflyttningsfest/taglagsfest (som visade sig bli bröllop oxå).

Men vi kände både jag och Magnus att vad vi behövde vara hemma.
En sån där känsla som bara finns där!

Så, vi stannade hemma.

Vi pysslade med barnen, gjorde egna tvålar! Ciara fick ett kit när hon fyllde år som vi gav oss på :-)

Vi gick och fiskade! Och betraktade festen från "andra sidan" :-)


Vi åt en massa hallon! Och jag skrämde halvt ihjäl Ciara... Det är inte snällt av spindlarna att sätta sig på min tumme när jag plockar hallon!!! Jag skrek rakt ut! Ciara stod precis bredvid mig och jag lovar att hon lättade från marken!!! Det var ju inte meningen att skrämma henne så men jag kunde inte rå för det!

När vi kom hem bestämde tjejerna att dom skulle sova hos mormor.

Jag och Casper åkte ner och hyrde film så nu har vi myst i soffan hela kvällen!

Känns som att vi gjorde ett bra val, rätt val, som stannade hemma ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar