Translate

söndag 25 augusti 2013

Äntligen hemma igen!

Ikväll kom äntligen Magnus hem!
"Jag har saknat dig jätte jätte många gånger" sa Cilia när vi satt och åt :-) Gofisan :-)

Ja det har vi så klart gjort allihop ;-)

Dagen har varit bra.

En supertrotsig Ciara som har retat gallfeber på mig.
Det gick över och så fick hon en försenad födelsedagspresent som hon suttit med hela kvällen!
Tror jag börjar komma på vad hon gillar att göra ;-) På fritids väver hon :-)

Egentid för mig och Casper som var bjuden på kalas på badet.

En Cilia som jag till slut åkte ifrån för att hon inte lyssnade på mig!!! Hon kom dock springande med skorna i handen och fick åka med ;-)
Ciara satt helt chockad i bilen "Men mamma! Vi kan inte åka ifrån Cilia!!!"
Tänkte för mig själv "ska vi slå vad" ;-)

Nu ska jag bädda ner mig och se om jag hinner läsa några sidor i denna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar