Translate

måndag 19 augusti 2013

Shopping

Idag efter jobbet åkte jag till min farmor.
Jag ska följa henne till tandläkaren i morgon och ville kolla så hon visste det och att allt var bra.

Det slutade med att vi tog en promenad ner på Grönland.
Hon ville så gärna köpa en tröja eller blus :-)
Hon kom hem med både en tunika och ett par skor :-)
Jag kan konstatera att det spelar ingen roll om man är 20, 30 eller 91 år! Det är fortfarande lika roligt att få köpa sig något nytt!
Hon ville gärna ha en ny väska oxå (undra vart jag har fått mitt väsk-begär ifrån ;-) ) men det fanns ingen.
Jag letade fram en här hemma som jag ska se om hon vill ha :-)

Jag förstår att hon inte vill shoppa kläder med pappa om man säger så ;-)
Han är kanske inte det bästa shoppingsällskapet ;-)

1 kommentar:

  1. Ååå vad härligt att veta att man har kvar shoppingberondet senare i livet med =)=)
    Kraamis

    SvaraRadera